la meva obra en la Galeria La Pinga de Roma



Amics,

Potser ja era hora que tornés  ehh però és que darrerament he estat molt enfeinada preparant exposicions i comandes.

La darrera exposició  ha estat col·lectiva a la Galeria la Pigna de Roma on presentava l’obra “tu ho ets tot”, una marina que podeu veure a les fotografies juntament amb en Carles un els organitzadors de l’expo (Desat’Art).  L’exposició ha sigut un èxit i jo feliç com un anís.




Recordo que la primera vegada que vaig visitar Roma em van dir: “llença una moneda a la Fontana i així tornaràs” i vaig tornar gaire bé sense pensar-ho, per aquelles coses de la vida hi vaig tornar i de nou vaig anar a la Fontana di Trevi a llançar un altra moneda i mira tu el què és la vida, ara hi ha tornat la meva obra.


Aquest cop, personalment no hi he pogut anar però em diu la intuïció que com bé diuen" no hay dos sin tres" i què a la propera tornaré a la ciutat eterna.... oi tant que hi tornaré !

Prometo tornar ben aviat per aquí!!! 
Salutacions,

Montse O.Balletbó

Comentaris