La Biblioteca Sagrada Família de Barcelona destaca "Què fa la guarra de la teva veïna?"

Amics,

des de la passada festa literària de St.Jordi que no deixo d'anar rebent fotografies dels meus lectors/res de diferents indrets de Catalunya,

Em fa molt goig compartir amb vosaltres una imatge de la meva darrera novel.la "Què fa la guarra de la teva veïna?"
que m'ha enviat una lectora...curiosament ella estava per la Biblioteca Sagrada Família de Barcelona i ha vist que la meva novel·la "Què fa la guarra de la teva veïna?" estava com a novetats destacades.


Moltes gràcies, amiga Elisenda Pifarré per enviar-me la foto i així jo poder-la compartir amb tots vosaltres!!

#quèfalaguarraveïna  

Així mateix, animo a tots els lectors a enviar-me fotos i així les compartirem !!

Gràciessssss a tots! 

Besitos
Montse

@solemontsesole

Comentaris