2 senyores, 10 senyors al mes d'agost amb JOSEP LLUÍS PÉREZ GINÉS


2 senyores, 10 senyors...al mes d'agost
 
AMB
 
JOSEP LLUÍS PÉREZ GINÉS

 

Guitarrista, compositor i productor musical

 

Montses: ets home d'estiu?
Josep Lluís P.Ginés: Definitivament,prefereixo l' estiu. No m' agrada quan la cosa puja dels 25 graus. Em resulta molt molest.
 

Mts:a l'estiu consumeixes més o menys art?

J.G. A l' estiu consumeixo el mateix art que la resta de l' any. Trobo que l' art no te estacions. Sempre es un bon moment per escoltar un disc, anar a un museu.....

Mts:meló o síndria?

J.G: Meló!!!!.....la síndria sempre m' ha semblat com aigua, i omple molt.

Mts: t'afecta la calor per crear?

J.G: . Per crear, la calor em molesta moltíssim. No em puc concentrar. M' estimo més una temperatura mes baixa, per a mi, és més agradable.

Mts: com és el teu dia d'estiu perfecte?

J.G: Un dia perfecte d' estiu podria ser un bon dinar o sopar amb bona companyia i després un bon concert.

Mts: com influeixen a la teva vida els premis rebuts?

J.G: Els premis em semblen un reconeixement a la teva vida professional. Però sempre s' ha de tenir el repte de millorar i oferir quelcom millor.

 

Mts:per tu l'hora perfecte per anar a la platja és ?

J.G: Primera hora del mati o capvespre. També a l' hivern,a qualsevol hora.

Mts:del teu darrer treball "Alice and The Wonders" 3 motius perquè el gaudim aquest estiu.

 J.G. El meu darrer treball es amb Alice and The Wonders. Bona cantant, bon repertori, bon directe, i comptem amb el recolzament d' una bona productora.

Mts: la cançó perfecte per un vespre d'estiu és...

J.G Tema perfecte per un capvespre d' estiu podria ser qualsevol balada de Rock, Blues......alguna cosa tranquil.la amb la que et puguis relaxar.

Mts:nous projectes de cara a tardor/hivern?

J.G: Estic preparant un treball en solitari. Ho faig poc a poc i amb calma perquè vull oferir una cosa interessant i assequible per la majoria de públic. Combinant diferents estils, dintre del meu camp.

 

Quan la guitarra parla a través de les notes siguin de rock, siguin de blues, siguin de country tenen un nom propi el de Josep Lluís Pérez Ginés.

 

 

Comentaris