un bon llibre...el millor somriure


Aquest estiu ves a la platja amb un bon llibre i en tornaràs amb un millor somriure !
 



els dofins salten a l'horitzó i els crancs caminen del revés.
 
M'agrada l'olor a crema protectora que fa el meu company i que els blaus i els verds siguin amics i els taronges tinguin color a mitja tarda......
els dofins salten a l'horitzó i els crancs caminen del revés.
 
M'agrada l'olor a crema protectora que fa el meu company i que els blaus i els verds siguin amics i els taronges tinguin color a mitja tarda......

tinc ganes que l'aigua em mulli l'arrel dels cabells i que la sorra m'enfonsi els peus mentre camino vora mar.... i on tot el que m'expliquin sigui que tot pot ser veritat


esboç del llibre de prosa poética "SALUTACIONS EXPRESSIVES"
 les lletres de Salmaldon, March editors de Montse Solé.


 


Comentaris

  1. com m'agrada com escrius Solé !

    ja estem espectants pel St.Jordi vinent , després de la teva darrera novel.la en volem més.

    endevant i força!

    ResponElimina
  2. queremos más de la "Guarra vecina " tu novela nos ha encantado, las histórias vecinales siempre despiertan interés y la tuya ha estado muy bien tramada

    besos

    María.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada