vols participar de l'experiment de salmaldon?

amics/es,
vols participar de l'experiment de salmaldon?
només cal que envis un mail a salmaldon@hotmail.com
l'experiment consta dels 3 elements de salmaldon, anem per parts:
a) reconstruir un dia amb cançons ...exemple: quan maixeco escoltaria "x"cançó i al cap de dos hores em vindria de gust escoltar "y"cançó i així fins l'hora de dormir en intervals de dues hores o bé reconstruir l'història de un dia enllaçant cançons...
b)reconstruir una setmana amb llibres o articles de premsa... (entenc que amb llibres és molt més complicat perquè tenen una durada més llarga)
c)reconstruir un dia amb colors ...com en l'evolució del dia et canviaries el color del jersey en funció del que et passi o el que sentis...
tira l'opcció que més t'agradi o totes i participa de salmaldon
anirem explicant més sobre aquest experiment, de moment durant 2 setmanes recollirem dades ... anima't i participa de SALMALDON

Comentaris

  1. jo ja us he enviat el mail; m'ho he passat molt bé fent-ho; ara només falta veure cap on va l'experiment.
    aniré mirant el bolg
    marta

    ResponElimina
  2. ja ho tinc quasifet si si, a veure després què passara

    molt bé ahir salmaldon ràdio en familia sou autentics !!

    ResponElimina
  3. jo també he fet l'experiment!
    lidia. Vila

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada