Unes preguntes a la Solé...


Avui unes preguntes a la Solé...


Què vas dir quan vas sentir per primer cop Salmaldon amb pintura, música i la teva narrativa?

No ho recordo ... alguna bestiesa de les meves ... segur ...

Has escrit sempre amb català ?

No, durant molts anys em sentia més còmode escrivint amb castellà pq era una manera de no desxifrar els meus sentiments. Era com si qui escrivís no fos jo.
Curiós, però a dia d’avui em costa escriure en castellà.

Per què amor i mar comparteixen 3 lletres?

És capritxós el destí ...l’amor al mar i un mar d’amor.

Quin és el mitja que utilitzes per escriure?

Sonarà estrany, romàntic o nostàlgic ... però sempre escric sobre paper amb un boli d’aquells que et donen de publicitat ... i si al rellegir el que he escrit no m’entenc la lletra és el millor que em pot passar pq significa que m’ho he passat genial.

Ràpidament, 4 paraules que t’agradin molt?

Vida, esquitx, carícia i pare

Un lloc per perdre’t al Baix Penedès, a Catalunya, a Espanya i al món.

BP: a la platja al límit entre Calafell i St Salvador. Amb el cap a St Salvador i els peus a Calafell.
Cat:...Gessa i Menorca
Esp: Sense dubte Jerez de la Frontera ...m’agrada perdre’m entre els seus carrers, la seva gent, la seva elegància ...el ballar dels seus cavalls ... és tot.
Europa: la costa Irlandesa
El Món: a casa meva

Si et dic sal em dius … si et dic sol em dius … si et dic em dius …

Sal...ut
Sol...é
Si et dic em dius ... tu també somrius

Una filosofia de vida

Viu i deixa viure

Què esperes trobar/sentir quan vas a la platja ?

És un dels pocs llocs on vaig sense objectiu.
Espero trobar i sentir el que el mar em vulgui donar.

Quina és la teva mussa?

La vida

Amb quina cançó et definiries?

No se si és una definició amb totes les lletres però si que és un dels meus himnes:
We are the champions de Queen

Salmaldon amb …

La complicitat d’una bona companyia ...

Amb quines dues paraules definiries els teus companys?

La Olivé: adaptació i colors
El Pemi: misteri i sensibilitat

Com veus Salmaldon 2010?

A dia d’avui encara no el vull veure, em resulta més còmode aquest present.

Comentaris

  1. Molt bé, el tema on perdre't veig que ho tenss molt ben definit.

    ResponElimina
  2. curios que encara escriguis en paper.
    jo t'havia llegit en castella.
    i si em permeteu una pregunta: què prefereixes llegir escriptors o escriptores? gràcies

    ResponElimina
  3. Bones respostes.Estic del tot d'acord amb tu ;)
    Me n'alegro de que hagueu portat aquest projecte endavant. Espero que no us faltin mai les ganes ni la il·lusió que plasmeu en cada pintura. I gràcies per compartir aquest trosset de mar amb tots nosaltres. Us desitjo tota la sort del món!!!! MCD

    ResponElimina
  4. i per quan la entrevista del Pemi???
    aquesta esta molt bé i serveix x coneixerus una mica més. i realment et podem trobar a la platja al limit entre calafell i vendrell?? ;-)
    apa a treballar.j.ferre

    ResponElimina
  5. bones a tots/es,

    referent a pregunta si llegeixo més autors o autores, doncs no m'ho he questionat mai ... per mi no importa el sexe de qui ho escrigui sinó el contingut del text.

    el que he respost de la platja era una metàfora per dir que tinc "el corazón partio" entre Calafell i Vendrell ...ambdos pobles son prou interessants tot i que em perdo més pel Vendrell.

    entrevista del Pemi ben aviat

    una abraçada
    montse

    ResponElimina
  6. sulee soc el pep;encara estic x eire.
    bones les preguntes ehh millor la respostes, mai deixaras de ser aixi pero amb angles aquestes bromes se-t donaven millor.ehh
    per quan una traducció del blog al angles? seria una bona difiusio i els companys d aqui us podrien llegir.
    res que set saluda des d eire tots els que seguim aqui, ja per poc temps pq el bo passa rapdi.
    una abraçada per tots des de cork
    pep
    ah i record aqui una hora + tard

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada