Unes preguntes a la Olivé...


Unes preguntes a la Olivé...


Què vas sentir quan vas tenir la primera idea de Salmaldon?

Bombolleig, recordes aquell anunci de cervesa, de fa anys, on es veien uns dits del peu fent la ona quan hi arribava la cervesa....


Amb quin color ets sents més còmode pintant ?

Amb totes les tonalitats del blau


Pots definir amb 4 paraules l’essència de la teva pintura?

Espontaneïtat


Quins dos colors mai ficaries junts?

Cap, M’agrada molt els colors purs i l’arbitrarietat dels fauvistes


Un lloc per perdre’t al Baix Penedès, a Catalunya, a Espanya i al món.

BP: El Vendrell i a les vinyes de casa a Calafell
Cat: Eivissa, Cadaqués ,Oliana.
Esp: El Sur
Europa: París, Florència
Món: Orient



Si et dic sal em dius … si et dic lluna em dius … si et dic em dius …

Sal...maldon
Lluna...enigma
Si et dic em dius ... guapus



Una filosofia de vida

La d’en Kalil Gibran “ venim a ser i a fer feliços”


Què esperes trobar/sentir quan vas a la platja ?

Trobar el meu mar i sentir la energia del sol i l’aigua , la sal, l’escuma que em parla a l’orella, en definitiva ... serenor..... reinventar-me de nou cada cop.


Quina és la teva mussa?

Ara el mediterrà


Amb quina cançó et definiries?

La vida és bella la versió de Noa i Miguel Bosé


Salmaldon amb …

Tranquil·litat i amb els sentits ben desperts


Com pintaries els teus companys?

Al Pemi: un esbós a llapis i grafit
A la Montse: un paisatge de primavera, impressionista, amb magentas i verds turqueses en tota la seva gama.

Com veus Salmaldon 2010?

Lluny, encara queda, visc al moment

Comentaris

  1. m'ha agradat molt olivé. per cert perquè signes amb balletbó? segur ho has explicat molts cops.
    fareu també això de les preguntes a la resta?
    una abraçada
    sara

    ResponElimina
  2. hola sara,
    signo balletbó pq és el meu segon cognom, és el cognom de la mare i és una manera de reconèixer el seu paper en la meva vida.
    si, també farem lo de les preguntes a la resta anirem actualitzant aquest tema aquesta setmana i la vient.
    sal-ut de
    salmaldon

    ResponElimina
  3. Molt bones preguntes que ens ofereixen unes respostes molt encertades

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada