Sinèrgies entre Celler Ronadelles i la meva propera novel.la


Les millors aliances són les que fas amb persones apassionades amb la seva feina...vaig connectar molt ràpidament amb l'energia que traspua l'Eva Prim, l'enòloga de Ronadelles Celler .




Avui ÉS UN HONOR anunciar-
vos que en la meva propera
novel.la, que publico aquest 
mes de març, hi tornareu a 
trobar sinèrgies entre les meves lletres i els vins de 
Ronadelles.




Un plaer poder compartir amb persones com l'Eva, el Jaume i tot l'equip de Ronadelles valors com: l'honradesa, l'estima per la terra, els somriures, les complicitats, la cultura, els reptes professionals ... i sobretot la meva admiració per a tots ells!!

Mil gràcies tornar a ser-hi presents en una de les meves novel•les!!!







Besitos

Montse
@solemontsesole

Comentaris