L’armari ple de roba...però quina escullo per la presentació del llibre?

L’armari ple de roba...però quina escullo per la presentació del llibre? 

Aquesta pregunta, potser jo, potser molts artistes ens la fem cada cop que ens hem de posar-nos davant del públic...i per suposat també cada matí però sembla que el dia que tenim una cita amb vosaltres hem de anar com a més preparats per a l’ocasió.  

Ben bé, no se si és així o no...sigui com sigui tot té un sentit. El sentit de: responsabilitat, d’atenció, de respecte vers tots els que us apropeu a escoltar allò que tinc la necessitat de compartir.  

Els darrers temps he tingut molta sort perquè la imatge amb la que presentava el llibre “Què fa la guarra de la teva veïna?” era clara i jo tenia el goig de sentir-me còmode dins d’aquella jaqueta vermella...la màgica jaqueta vermella que accentuava aquell sentit juganer i còmplice de totes les vostres mirades.  

Aiii la jaqueta vermella, aiii els llavis vermells, aiiii les ungles vermelles, aiii les sabates vermelles !!! Que lluny i que proper queda tot !!!    

Ara, aquest gener, estic configurant una nova imatge, un New Look...per aquesta novel·la, que amb molta il·lusió, el març us presentaré !!! I ...cada cop que obro l’armari i veig diferents peces penjades els hi pregunto seràs tu l’elegida?  

Aquells que estan configurant el meu “New Look”, i que de ben segur llegeixen això, els hi demano que si us plau...que la base dels pantalons  siguin uns texans (són molt còmodes) !! i a ser possible no em feu tallar el cabell...perdria la força com Samsó ;-) . Per la resta us deixo fer i desfer !!  

Però jo ... igual que tot els que llegiu aquest article cada matí, amb pijama i el cabell despentinat em miraré al mirall i em preguntaré...i avui què em poso? 
.........................................Però la pregunta gegantina és qui és massa gran: l’armari  o d’incertesa per escollir? Qui ho sap?   








Besitos
Montse
@solemontsesole





Comentaris