Siguem còmplices i brindem plegats amb la copa ben plena de Ronadelles !!

El vi “Cap de Ruc” del Celler Ronadelles t’entra pels ulls, et sedueix a la boca i et conquesta l’estómac …així és com defineixo la sensualitat del “Cap de Ruc”.


Un vi del que no em puc desenganxar...un vi que quan el proves sempre has de saber que en tens a casa!!!!

La meva relació amb aquest vi ha estat curiosa i va esdevenir singular el dia que vaig conèixer a les persones que hi ha al darrere, en concret a  Eva Prim !! Aquell dia la meva afectivitat cap al producte va créixer en desmesura !!

Us parlo de l'enòloga del Celler Ronadelles. Ella, l'Eva és una jove arriscada, valenta i potent. Jo la pintaria amb colors rojos i terres però sempre hi hauria un punt de blau..del blau dels seus ulls; el blau dels cels vitivinícoles que dur dins.

L’Eva és tot passió pel Celler Ronadelles on desenvolupa tant les seves grans qualitats professionals com personals. Una enòloga que coneix la terra, que estima tots i cada un dels processos de la vinya...i el més important és que els ha fet amb les seves pròpies mans. Una enòloga excel·lent que fa les millors combinacions de les varietats de raïms que es conreen al Priorat, sota la D.O, i de resultes millors vins.

L’Eva junt amb el seu equip, des del 2002, fan uns vins biodiàmics d’excel·lència que van més enllà de l’agricultura ecològica ja que a més també considera que la planta està lligada a l’expressió d’un Sistema Solar i Planetari que té especial incidència en tota la vida que es desenvolupa sobre la Terra.

El fet de que les vinyes del Celler Ronadelles estiguin en un entorn de tant limitada extensió, format per diversos tipus de sòl i relleus, fa que sigui possible elaborar diferents tipus de vins, destacant sempre en cada un d’ells la seva singularitat i personalitat.
Aquest tipus d’agricultura ressalta la importància de la relació que té la planta amb tot el sistema energètic que l’envolta, és a dir, la connexió entre la planta i la matriu de la vida.
I jo goso a definir a l’Eva Prim una jove biodinàmica que connecta amb la vida i que somriu amb gratitud al seu entorn ...només així entenc que podem gaudir al beure dels seus vins !!

Sóc fan de l’Eva, sens dubte, i se que molts dels meus lectors també ho sou ...i als que no us convido a descobrir de tots els productes de Celler Ronadelles per aquestes boniques festes de Nadal que truquen a la porta !!

Jo ho tinc clar,aquestes festes a la meva taula sempre hi haurà un Ronadelles !!! 

Siguem còmplices i brindem plegats amb la copa ben plena de Ronadelles !!

Brindem, brindem... que bona salut tindrem!

Montse Solé



@solemontsesole

@Ronadelles

Comentaris