NewsCat.tv i Barcelonogy.com entrevisten a Montse Solé

Amics,

Fa uns dies NewsCat.tv van fer-me una entrevista

....va ser una entrevista singular doncs .....

    # em van citar al pati d’una església ( i jo anava a parlar del llibre “Què fa la guarra de la teva veïna?”) …
    #durant l’entrevista no paraven de sonar les campanes (dong, dong..)
c  # i ja per sumar-ho tot i per respecte a l’entrevistador la vaig fer en castellà …

Un matí diferent que va deixar aquest resultat i que desitjo que us agradi ¡!




També la blogger Gabriela Zea de barcelonogy.com em va fer aquesta entrevista sobre Barcelona i em fa molta il·lusió de compartir amb tots vosaltres !!



Ja ho veieu acabo l’any unes entrevistes estupendes ..les imatges ho diuen tot!!




I ja ho sabeu si encara no teniu el llibre “Què fa la guarra de la teva veïna?” aquestes festes és un bon motiu de regal !!

Besitos

Montse
@solemontsesole




Comentaris