LIDÍA PUJOL a Salmaldon ràdio


Aquest dilluns 8 de Novembre varem tenir la sort de rebre a l'artista de folck," la dama blanca dels escenaris".....LIDÍA PUJOL...amb ella varem parlar de....

............................................ " Els Amants de Lilith".............

de la condició humana, de la recerca de cançons populars de transmissió oral feta per pobles de

Catalunya, Valencia i les Balears......peçes que són a punt de caure en l'oblit.


Com diu la mateixa Lidía: Jo també sóc doble: sóc Lilith, la dona rebel que no es va voler sotmetre a Adam, i a la vegada soc Eva, la dona feta a mida de l'home; oscil.lo entre la llum i la foscor...." En aquestes històries, retrobo una contundència expressiva que havia viscut en la meva àvia i que va ser pentinada per la història en la generació següent, la de la meva mare".


Tot una preuada troballa per Salmaldon ràdio!!!

http://www.rtvelvendrell.cat/radio-a-la-carta.html?id=19&data=2010-10-18

Comentaris

  1. us vaig escoltar en directe, pero ara hi tornaré
    felicitats pel programa

    Paquita

    ResponElimina
  2. simplement GENIAL !!

    aquesta temporada les Montses aposteu fort, m'agrada !

    Us escolto !

    Miquel.R

    ResponElimina
  3. el Miquel te raó GENIAL !

    ara mateix us estic escoltant també molt bo.

    una abraçada

    maria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada