presentació del llibre SALUTACIONS EXPRESSIVES


Amics/es,



Anem tant enfeinats que bé ara tenim un moment per explicar-vos el perquè de tanta feina... primer donar les gràcies a totes i cadscunes de les persones que ens vau acompanyar a la performance de St Oliva, va ser genial...uns instants preciosos per guardar al record etern dins un pot de mermelada de maduixa...GRÀCIES !!



i seguim que això no s'atura...seguim perquè per fi el proper dijous dia 22 SURT A LA VENDA el LLIBRE SALUTACIONS EXPRESSIVES les lletres de Salmaldon de Montse Solé ... a partir del proper dia 22 ja podreu tenir a la vostra llibreria o bé a través d'aquest blog, facebook o de les performances de Salmaldon el recull de la VEU DE SALMALDON... així que si el voleu dedicat i amb alguna sorpresa més no us ho penseu envieu un mail a salmaldon@hotmail.com, truqueu al 678532405 o bé apropeu-vos a les performances i serà vostre... les presentacions previstes per aquest juliol són dia



dia 22 a les 19.30h al Museu Deu del Vendrell a càrrec de Pemi Rovirosa, les Montses i il·lustrissim alcalde del Vendrell Benet.



dia 29 a les 19h a Museu Casa Barral de Calafell a càrrec del President de Fundació la Caixa Sr Jaume Lanaspa, les Montses i il·lustrissim alcalde de Calafell i President del Consell Comarcal del Baix Penedès Sr Jordi Sànchez.



seguiran les presentacions del llibre a partir de setembre a Reus, Madrid i algun racó més d'aquest món...



Una abraçada salada i salut

Comentaris

  1. FELICITATS pel llibre!!!

    una abraçda

    Anna

    ResponElimina
  2. Jo hi seré al Museu Deu

    Felicitats!!!!

    ResponElimina
  3. Ja era hora, faltaba el llibre!!
    em sento molt content i soc dels que pensa que les persones que son capaçes de fer un llibre, son sens dubte gent molt especial

    FELICITATS SOLÉ!

    jk

    ResponElimina
  4. Diuen que no hi ha dos sense tres. (Coses de l'edat). Va ser un autèntic plaer compartir la presentació del teu llibre. No hu dubtis ni un moment.
    Un dels poemes que va llegir el Pemi, pag.37 del llibre, és el meu preferit juntament amb el de la pag. 33 que no va llegir però m'encanta, per un parell de raons. Per a tots els que llegeixen el bloc però no es decideixen a fer comentaris. Si us pica la curiositat la solució està en ... "Salutacions expressives" de Montse Solé. Felicitats!!!

    ResponElimina
  5. Felicitats per la publicació.

    Francesc Cornadó

    ResponElimina
  6. coincideixo amb a la resta, felicitats !!, i estic amb la DOlors animeu-vos a escriure al blog.

    M'ha atrapat el llibre, coincideixo amb la pàgina 17 i és que cada un és especial i desperta en mi infinitat de sensacions i sentiments.

    Animeu-vos a comprar-lo a la Montse i que us el dediqui.

    MOLTES FELICITATS !!! jo ja espero el proper Solé

    Albert

    ResponElimina
  7. Aquest llibre és una petita joia

    Felicitats Montse per el teu primer llibre

    Anna

    ResponElimina
  8. El meu preferit és el de la pàg.85

    FELICITATS MONTSE!!!!!!!!!!!

    Jaume

    ResponElimina
  9. Ahir vespre vaig estar a Cala Cinta, l'espectacle que porteu és molt original, la veritat es que em vareu sorpendre

    També dir que jo ja tinc el llibre i us el recomano fervorosament, diu paraules precioses.
    FELICITATS SALMALDON

    Laia

    ResponElimina
  10. un llibre excepcional, fora del normal. en format, en contingut. felicitats a l'equip de salmaldon i en especial a la solé. bona feina feta.
    Ens veiem al proper bolo!

    Marta Martí

    ResponElimina
  11. Ahir vaig tenir el luxe d'anar al mar, i seguint les vostres indicacions sobre, l'escrit de la pag.85, vaig veure els diamants d'aigua, dificils de veure, fàcils d'enamorar.....

    FANTÀSTICA EXPERIENCIA! mirar el mar através dels escrits del llibre " SALUTACIONS EXPRESSIVES"
    us animo a tots a fer-ho!
    felicitats per la Montse Solé

    Emma

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada