SALMALDON A CÁDIZ




La performance de Salmaldon va arribar el passat dimarts a la nit a la platja de Sa Caleta de Cádiz…noves sensacions amb un ambient totalment entregat a l’art del mediterrània.





Salmaldon va fusionar-se amb el grup de flamenc Sonikete de Jerez de la Frontera aconseguint de la performance un esclat de sentiments profunds, nous i capritxosos que es van anar descobrint a mesura que creixia l’actuació… una fusió total entre el cante, el baile, els pinzells, la guitarra, la caixa i la poesia.




Un art que sortia de dintre des de la màxima improvisació i amb el sentiment extrem de gaudir cada mig segon de l’art.



Olivé comenta “m’he trobat lliure com una esponja anava absorbint els instants que m’arcaven la guitarra i la caixa acompanyant els escrits de la Montse el mar Salmaldon brollava del meu interior sense gairebé adonar-me’n profund però amb rasa i els colors donaven forma a la posta de sol de la platja de Sa Caleta de Càdiz ”



Solé somriu i diumai hagués imaginat que l’art del sud viscut en pròpia pell m’hagués frepat tant fins el punt de fusionar els meus escrits al compàs d’una caixa… uns escrits que no entenien de banderes, si de sentiment…que m’emocionaven a cada paraula dins el conjunt de la performance…un plaer pels sentits que espero poder repetir en alguna altra ocasió a Catalunya perquè son moments bonics de viure i veure”





La Performance va arribar el passat dimarts a la platja Sa Caleta de Cádiz acompanyada de l’exposició que restarà a l’espai “la Quilla” fins el proper 3 de juliol.


Comentaris

  1. Quina bona pinta!!

    segur k ha estat genial!

    una abraçda

    ResponElimina
  2. que bé us ho monteu!

    m'hages agradat molt ser-hi.

    un pto

    anna

    ResponElimina
  3. ja ha tornat l'exposició?

    Per quan la propera?

    Sou l'hosti, aixó és un no parar

    jk

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada