salmaldon no s'atura i aquest divendres estem a ateneu vilanoví a les 20h


Amics/es,

Ja hi som, amb ganes, i amb molta energia arribem ... aquest divendres 9 d'abril a les 20h a l'Ateneu Vilanoví on farem la PERFORMANCE SALMALDON EN MOVIMENT !! us hi esperem !!!
entrada lliure
http://www.ateneuvilanovi.cat/


i també després d'unes vancances el PROPER 12 ABRIL ESTAREM ALS ESTUDIS DE RÀDIO EL VENDRELL per fer SALMALDON RÀDIO com cada dilluns de 7 a 8 tarda ENS SINTONITZEM al 107.1fm la nostra !


...i uns dies més tard, en concret, el dia 29 d'abril SALMALDON ARRIBA A BARCELONA A L'ESPAI PERE PRUNA BARRI SANT GERVASI-SARRIÀ allà FAREM la PERFORMANCE EL DIA 29 A LES 19H i L'EXPOSICIÓ ROMANDRA a l'espai fins 14 maig. us anirem informant.

www.espaiperepruna.org


així que ja sabeu el DIVENDRES DIA 9 SALMALDON A VILANOVA I EL DIA 29 SALMALDON A BARCELONA ens hi veiem !! i estem en contacte

SAL-UT
SAL-MALDON !

Comentaris

  1. Hola família ara si que puc escriure que guai!!
    Estaré aquest cap de setmana sola a casa bé, sola no perquè mon germà viu al pis de dalt i passaré hores a dalt més que avall..
    Però al menys podré escoltar els programes pendents que tinc per fer-ho.
    Espero que us hagi arribat bé el meu experiment pel programa ja em direu alguna cosa.
    Una abraçada i fins aviat.
    Pd.
    No tinc mòbil fins ves a saber quant, potser m'haig de comprar un de nou però de moment m'haig d'esperar així que si puc al dia 12 us truco des de casa.
    Salut a tothom intentaré venir al dia 29 d'abril a veureus a la perfomance espero també que us hagin provat les vacances per poder agafar forces i molta energina.
    Adéu i salut
    ens veiem de moment al www.blogspot.com/colorturquesacomelsteusulls.

    ResponElimina
  2. Varem passar una bona estona plegats a L'Ateneu Vilanoví.... es va fer curta i tot!!

    gràcies a Salmaldon per les emocions rebudes!

    gent de Vilanova

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada