salmaldon a 4 dies d'eivissa











Falten 4 dies per agafar el vol que ens portarà cap Eivissa; com passa el temps recordo cala martina,cala bassa,cala conta....tantes imatges enmagatzemades en el meu record, gaudin del meu mar, on em varen venir al cap els primers esbosos del que sería en un futur... " present actual" el nostre SALMALDON, i ja ho veus gairebé tres anys després.








Com tot a la vida les casualitats surgeixen sense esperar-les ... i van els de l'estrella damm i aquest estiu ens recrean amb el seu anunci comercial, amb les boniques imatges de Formentera, que fan que al meu cap faci dies que ja estigui gaudin de les pitiuses.








Marxem com sempre amb l'equipatge just, amb la guitarra i amb molta il.lusió i ganes de gaudir i fer gaudir a tothom.




Aquest cop pro no ens acompanyen la resta de components de salmaldon quartet " pro ens veiem a Calafell,companys"; per lo que aquesta performance ja d'entrada és inédita ( un altre vegada, salmaldon ens sorpren) com al dia a dia res es prebisible; pro tot aixó li dona també un punt de novetat, em desperta la curiositat, m'atrapa ...... serà un directe més intim, per dir-ho en llenguatge musical una performance en format acústic(je,je).








Bé gent d'Eivissa i els d'aquí que us animeu a venir o que estigueu per alla i volgueu passar a saludar-nos ... TOTS SEREU BENVINGUTS. ..us convido a veure la màgia del Pemi,la de la Montse i en conjunt esprem emocionar-vos.








el proper dilluns 22 a les 20'30h a la sala d'exposicions de Santa Eularia des Rius de Eivissa, C/Sant Jaume,72








A tots els seguidors del nostre projecte només dir-vos que no us perdeu el proper salmaldon radio el día 30 d'aquest mes a les 22h. ( tot i que ens a sortit un fort competidor a tv3 " paisatges de Catalunya", per cert quina terra més bonica la nostra!!!) Aquest programa degut al nostre viatge a Eivissa ja està gravat, i per aixó us recomano l'escolteu!!!!








va tenir un format un xic diferent, on la primera persona sorpresa vaig ser jo mateixa......... soc afortunada de tenir uns companys artístics tant sorprenents; com sempre diem SALMALDON son converses, rialles, mirades............SORPRESES.......i a la fí agraïment.








L'Olivé.

Comentaris

  1. Que vagi molt bé a començar a creuar mars i després un salt més alt per sobre el mar amb un gran projecte. molta sort perquè val la pena el vostre muntatge. Endavant.

    ResponElimina
  2. olivé això ja esta aquí, ja teniu maleta feta??
    aix aix quina envejaaa
    ens veiem a calafell
    petonasus macus
    mdc

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada